oboey vilket vacker väder

tjatja bloggen<3333
MIDSOMMAR
var i vholma båda dagarna, på midsommarafton åt jag hos milla för hon fyllde år. BYXMYNDIG liksom!
tack för den goda kycklingen & kladdkakan mmmh<3333
sen var vi ut me alle örhn & typ massa andra! måste säga att alle örhn "vann" tre stora chokladkakor med 20st i varje på lotteri. & han som inte kunde äta sånt på tre veckor? stackarn :( men det var iaf jätte roligt, senare mot kvällen körde vi en dans på de. trevligt!


The Tent Gangster's
tältade i bjk vid bjk badet. hihi det var jättee skojjigt. badade i sjön på natten & det var iskallt! bara för att tomas skvätte på mig så va jag tvungen o doppa mig:( HÄMND TOMAS!! (tur att han inte läser bloggar) GRR

ps. alle pontus & viktor. kommentera när ni ändå läser!

puss & knull hjärte gull




Kommentarer
viktor

fin blogg jessiiiiii

2010-06-30 @ 13:34:38
URL: http://viktorofl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0