grattis pontus!:)

Neeemen ojj , här va det längesen jag blogga hehe. men det får bli ändring på nu!
va lite smått trött igår kväll eftersom jag kom hem ganska sent för jag hade varit på musikal me alva + hennes familyy där alvas darling (adde) va me som var grym på att sjunga. dom va riktigt bra tyckte jag, hade ju bara lust och sjunga me ? men det kunde ju man inte göra... men iallafall , gubben som satt bredvid alva var asskön, haha han kommenterade varenda sak dom sa i musikalen , antingen så var det "sätt igång musiken förfan!" eller "go girls!" och busvisslade på tjejer som dansade. han hade ett härligt garv också :)
det var många tjejer som dansade olika typer av danser, t.e.x en raggadans som även jag och alva kunde, då blev man ju assugen och gå upp dit och dansa! det skulle va skit roligt och va me och dansa i sån dära musikal, så man blev ju ganska taggad när man va där.
idag i skolan på lunchen så skippa vi maten och drog några stycken hem till carro. där drog vi igång en kladdig smet och satte den i ugnen och sviisch så blev det en kladdkaka. såklart. börjar bli vana nu vaa;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0