lill-lördag

jag hostar och hostar, den går aldrig över! får lite hostanfall i skolan ibland , haha kan vara när vi har läsning och det är helt tyst så låter jag som en riktigt kratta missade både discon och raggan på grund av det, *sadface*.
det är fan riktigt chill i skolan numera, iallafall dom dagarna vi har haft hitills. inga läxor, inget plugg , kan det inte bli bättre? joo klart paula ska ju såklart ge oss läxa varenda gång! men de va inte så svårt :)
nu på lördag ska jag åka och kolla på storvreta finalen i globen me mamsen o pappsen , + alla andra storvretabor , ska bli kul o se !
juste! idag i skolan hade niorna klätt ut sig till olika teman som dom skulle fotagrefas med . haha såg riktigt roligt ut, vissa hade 80-tal och musikstil m.m. om man hade inte vetat om det så skulle det nog kännas skit skumt :D
slänger in en bild när jag fotade för någon dag sen.
säger som erik i bert: killikilli i magropen nu stänger jag dagboken hiihi:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Eriksson

Live, Love & Laugh

RSS 2.0